Retourneren of Omruilen


Heeft u per abuis het verkeerde product besteld of bent u niet tevreden met uw aankoop? Geen zorgen: u kunt uw aankoop gewoon terugsturen en naar wens laten omruilen of terugbetaald krijgen.

30 dagen bedenktijd

U heeft vanaf het moment van bezorging 30 dagen de tijd om te beoordelen of u het product wilt gaan gebruiken, of dat u het product wilt terugsturen. U mag het product hiervoor uit de verpakking halen en passen en testen zoals dat ook in een winkel zou mogen. Besluit u het product te houden en in gebruik te nemen, gaat de garantietermijn van het artikel in.

Uitzonderingen
Enkele productsoorten zijn uitgesloten van retournering als de verzegeling is verbroken. Dit gaat om verbruiksproducten die na gebruik niet opnieuw te gebruiken zijn, zoals screenprotectors, en producten die om hygiënische redenen niet retour gezonden kunnen worden, zoals oordopjes en koptelefoons. Neem bij twijfel contact op met onze klantenservice.

Uw retourzending verpakken
Kiest u ervoor uw bestelling retour te zenden, dan dient u het product goed te verpakken in een stevige verzendverpakking om beschadiging tijdens transport te voorkomen. Let op dat producten die u retourneert onbeschadigd en compleet moeten zijn en in hun originele onbeschadigde verpakking moeten zitten, anders kunnen deze niet geaccepteerd worden.

Retourformulier
Wij verzoeken u het strookje dat onderaan uw pakbon afgedrukt is in te vullen en mee te sturen. U kunt eventueel dit modelformulier voor ontbinding/herroeping gebruiken als alternatief.

Terugbetaling of ruilen?
Hierop kunt op het formulier aangeven of u het aankoopbedrag teruggestort wilt krijgen of liever voor een ander artikel wilt ruilen. U heeft bij terugbetaling recht op het volledige aankoopbedrag, inclusief alle verplichte kosten die u heeft betaald om het artikel geleverd te krijgen, zoals eventuele verzendkosten. De kosten voor optionele verzendservices worden niet vergoed.


Wie betaalt de retourkosten?

KloegCom.nl
Wij betalen de retourkosten indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft een ander product ontvangen dan u had besteld
- U heeft een defect of beschadigd product ontvangen
- U heeft een product ontvangen dat afwijkt van de productinformatie

Meld het probleem binnen 48 uur na ontvangst van uw pakket aan onze klantenservice, zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn. Stuur in dit geval niets zonder overleg retour, wacht onze instructies af. Kosten die u zonder overleg maakt, kunnen niet worden vergoed.

Klant
De verzendkosten komen voor uw rekening indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft per ongeluk een onjuist product besteld
- U bent niet tevreden over het bestelde product

Hoogte retourkosten
De hoogte van de kosten van het terugsturen van uw bestelling hangen af van de verzendmethode en of u binnen Nederland of vanuit het buitenalnd retourneert. Deze kosten kunt u voor aankoop controleren op de website van uw verzender. Wij adviseren u altijd te kiezen voor een verzendmethode met de mogelijkheid uw pakket te traceren.

Bespaartip 1:
Retourneren is gratis als u uw bestelling met Paypal betaalt. Deze service dient u éénmalig voor aankoop te activeren op deze pagina van Paypal. Na activatie vergoedt Paypal uw retourkosten.

Bespaartip 2:
Profiteer van lagere verzendkosten door uw pakketje binnen Nederland of vanuit België te versturen via www.goedkooppakket.nl.


Retouradres

Gebruik voor het retourneren van uw bestelling onderstaand retouradres:

KloegCom Retour
Postbus 370
3990GD Houten


Heeft u nog vragen?

Heeft u een vraag over ruilen of retourneren die op deze pagina nog niet beantwoord werd? Aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice.


 

Menu


Merken Zakelijk
Inloggen Klantenservice