Retourneren of Omruilen


Heeft u per abuis het verkeerde product besteld? Of bent u niet tevreden met uw aankoop? Geen zorgen: u kunt uw bestelling binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden retourneren en naar keuze uw aankoopbedrag terugbetaald krijgen of ruilen voor een ander artikel.

30 dagen bedenktijd

De 30 dagen bedenktijd gaan in op het moment dat u de bestelling ontvangt via de post. U heeft vanaf dat moment 30 dagen de tijd om de bepalen of het product aan uw wensen voldoet, of dat u het product wilt terugsturen.

Besluit u uw bestelling retour te zenden, dan dient u het product goed te verpakken in een stevige verzendverpakking om beschadiging te voorkomen. Vul het retour formulier dat onderaan uw pakbon afgedrukt is in, en voeg deze bij in uw retourzending.

Terugbetaling aankoopbedrag of omruilen?

Na ontvangst van uw retourzending voeren wij uw verzoek tot terugstorting of omruiling zo spoedig mogelijk uit. Indien u aangeeft het aankoopbedrag terugbetaald te willen krijgen, zal dit door ons uiterlijk binnen 14 dagen na het bericht van de annulering worden terugbetaald. U heeft daarbij recht op volledige terugbetaling van alle kosten die u heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen.

Defecte of onjuiste levering ontvangen?

In het geval u een defecte of onjuiste levering van ons ontvangt, is dit uiteraard volledig onze verantwoordelijkheid. Wij lossen dit dan kosteloos voor u op. Doet dit zich voor, meldt dit dan zo spoedig mogelijk bij de klantenservice zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn. Stuur in dit geval nooit uit eigen beweging retour, wacht altijd onze instructies hiervoor af. Eventuele kosten die zonder overleg worden gemaakt, kunnen niet vergoed worden.

Wie betaalt de verzendkosten?

Wij betalen de verzendkosten van uw retourzending indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft een ander product ontvangen dan u had besteld
- U heeft een defect product ontvangen
- U heeft een product ontvangen dat afwijkt van de productinformatie op onze website

De verzendkosten voor een retourzending komen voor uw rekening indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft per ongeluk een onjuist product besteld
- U bent niet tevreden over het bestelde product

De kosten van het terugsturen van uw bestelling bedragen via briefpost van PostNL € 3,95, en via pakketpost van PostNL € 6,95. Het staat u vrij te kiezen voor een andere bezorgdienst, waarbij we u wel adviseren te kiezen voor een verzendmethode met traceercode. Indien uw zending tijdens het verzendproces zoekraakt, is KloegCom.nl niet aansprakelijk.

Wat als u een bijzondere verzendservice gekozen heeft?

Als u een bijzondere verzendservice gekozen heeft, zoals "sameday delivery" of avondbelevering, dan is dit een dienst die u als afzonderlijk product besteld is. De kosten van deze dienst kunnen niet teruggestort worden als u uw bestelling terug stuurt, omdat deze dienst dan reeds onomkeerbaar geleverd is.

Wat als u via Bol.com bij ons heeft besteld?

Als u via Bol.com een product bij ons heeft besteld dat u wilt retourneren, dan kunt u dit via Bol.com regelen. Binnen uw account kunt u aangeven welk product u wilt retourneren, waarna Bol.com u alle benodigde informatie verstrekt om de retourzending in orde te maken.

Zakelijke bestellingen retourneren

Heeft u een zakelijke bestelling bij ons geplaatst? Dan gelden er andere voorwaarden voor het retourneren. Voor bedrijven is de Wet Koop op Afstand namelijk niet van toepassing. In overleg kan bekeken worden wat de mogelijkheden zijn indien u niet tevreden bent met de aankoop. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Overige vragen?

Heeft u een vraag over ruilen of retourneren die op deze pagina nog niet beantwoord werd? Aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice.


 

Menu


Smartphonehoesjes Tablethoesjes Merken Zakelijk
Inloggen Klantenservice