COVID-19: Wij zijn normaal in bedrijf, maar bij de posterijen is het erg druk! lees meer ×

Retourneren of Ruilen?


Heeft u per abuis het verkeerde product besteld of bent u niet tevreden met uw aankoop? Geen zorgen: u kunt uw aankoop* binnen 30 dagen terugsturen en naar wens ruilen of retourneren!

Retourneren?

Om uw bestelling te retourneren, dient u deze eerst online aan te melden. U kunt dit doen via www.kloegcom.nl/retour.

U ontvangt na aanmelding van uw retour alle benodigde informatie per e-mail.

Ruilen?

Wilt u uw bestelling ruilen? Dan adviseren we hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en uw oude bestelling via bovenstaande weg retour te melden. Zo heeft u het gewenste product het snelst in huis én het voorkomt dat het product tussentijds uitverkocht kan raken.

Gewenste product niet op voorraad?
Is het product dat u wilt niet bij ons op voorraad? Onze klantenservice vertelt u graag wanneer het product weer wordt aangevuld.

Retourkosten

KloegCom.nl
Wij betalen de retourkosten indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft een ander product ontvangen dan u had besteld
- U heeft een defect of beschadigd product ontvangen
- U heeft een product ontvangen dat afwijkt van de productinformatie

Meld het probleem binnen 48 uur na ontvangst van uw pakket aan onze klantenservice, zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn. Stuur in dit geval niets zonder overleg retour, wacht onze instructies af. Kosten die u zonder overleg maakt, kunnen niet worden vergoed.

Klant
De verzendkosten komen voor uw rekening indien één van onderstaande situaties van toepassing is:
- U heeft per ongeluk een onjuist product besteld
- U bent niet tevreden over het bestelde product

Hoogte retourkosten
De hoogte van de kosten van het terugsturen van uw bestelling hangen af van de gekozen vervoerder, de gebruikte verzendmethode en of u binnen Nederland of vanuit het buitenland retourneert. Deze kosten kunt u voor aankoop controleren. Wij adviseren u altijd te kiezen voor een verzendmethode met de mogelijkheid uw pakket te traceren.

Bespaartip 1:
Retourneren is gratis als u uw bestelling met Paypal betaalt. Deze service dient u éénmalig voor aankoop te activeren op deze pagina van Paypal. Na activatie vergoedt Paypal uw retourkosten, ook internationaal.

Bespaartip 2:
Profiteer van lagere verzendkosten door uw pakketje binnen Nederland of vanuit België te versturen via www.goedkooppakket.nl.

Heeft u nog vragen?

Heeft u een vraag over ruilen of retourneren die op deze pagina nog niet beantwoord werd? Aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice.


 

*Enkele productsoorten zijn uitgesloten van retournering als de verzegeling is verbroken. Dit gaat om verbruiksproducten die na gebruik niet opnieuw te gebruiken zijn, zoals screenprotectors, en producten die om hygiënische redenen niet retour gezonden kunnen worden, zoals oordopjes en koptelefoons. Neem bij twijfel contact op met onze klantenservice.

Menu


Merken Zakelijk
Inloggen Klantenservice